Tenerife

Copy the link

Bio je to drugi dan kako smo stigli, plaže na Tenarifima podsećaju na Kubu, dan je bio divan, topao, duvao je vetar iz Afrike, skoro se osećao miris divljine, nozdrve je dražio miris kuhinje aromatičnih bilja. Moj pogled bio je nemiran, želeo sam da ga uklešem u pamćenje. Prvo se gubio u bespuću pučine udubeći se u ništa a onda vraćao se njoj, mojoj divnoj srni, ležala je tu pored mene, večernji sati primicali su se, na plaži skoro da smo sami bili, ležala je na peškiru, na sebi imala je beli kupaći kostim, njene divne male grudi odlično su upakovane u isti, mali pupak jedva da se pomerao, bila je divna, kao mašta koja je mogla da se uhvati-oseti, pored peškira stojale su bele japanke sa nekim cveticima, pio sam je dok je ležala tu tik pored mene.
List na palmi koji se njihao polako, elegantno, pod afričkim vetrićem, asocirao me je na njene duge noge, oči su joj bile zatvorene, približio sam joj se bez daha, moje usne naslonio sam na njene, nisam je ljubio, bio je momenat vakuma poljubca, nismo disali, a usne su se tiho utapale jedna u drugu. Konačno moj jezik dotakao je njenu usnu, provukla je prste kroz moju meku dugu kosu, privukla me je, osetio sam njen jezik duboko u sebi, bio je sočan i nemiran, oboje smo kiptali od strasti.
Ustali smo i krenuli prema stanu. Oboje smo požurili jer želja je bila ogromna, a nismo mogli dozvoliti da izgori. Nosila je kratku suknjicu plave boje, belu atlet majicu, sisići su se divno nazirali, bili su jedri i sočni i imao sam želju da ih cele u usta stavim. Prolazeci kroz uske ulice Tenerifa, lepršali smo poput leptirića kroz popločana stepeništa i divne prodavnice antikviteta izložene na ulicama. Po koji muški uzdah pratio nas je kao eho, po koji ženski pogled ostao je zalepljen za mene, nismo se osvrtali na to. Još uvek smo se voleli, sada možda više nego ikad.
Konačno, stigli smo do našeg apartmana, bilo je to podkrovlje sa velikom terasom. Dok smo se penjali uz stepenište, njen guz je viorio i nagoveštavao buduću strastnu noć. Jedva sam čekao da je osetim. Popeli smo se, prišla je da zatvori prozor i namakne drvene zalužine. Uhvatio sam je zguza za struk, kakav divan guz, (izvinjavam se zbog budućeg teksta, mora biti prost da bi bio što slikovitiji).
Kita se već digla i želeo sam takvu da je uzmem, zguza bez predigre da ga oseti u sebi, nisam mogao više čekati. Okrenula se, sočno me poljubila i odgurnula od sebe. Nista od SEXA dok se oboje ne istuširamo. Otišao sam prvi, taman ladna voda da ugasi uzvrelu krv. Kupanje je prijalo. Mirisao sam na neke kupke. Nisam se dugo zadržao. Red je bio na nju, uvek se dugo zadržavala, oko 45 minuta. Obukao sam belu atlet majicu i šorc: U majici isticale su se moje široke grudi i krupne ruke, kosa mi je padala po ramenima. Legao sam na krevet koji je mirisao na lipu, zamislio sam se na trenutak, kad čudo, ona je izašla iz kupatila tako brzo?
Iznenađenje nije išlo samo. Na sebi je imala samo crne gaćice koje su joj divno stojale. Bradavice su već bile tvrde, divno je mirisala, kosa je bila mokra i zanosna, obožavam njenu kosu. Ljubili smo se, moje ruke bile su na njenom guzu, tvrdom, stiskale su ga. mrsila je moju kosu i uživala u meni. Skinula mi je majicu, ljubila me, poljubci su se polako spuštali, prvo sam ih osetio na vratu, a zadim na bradivici levoj, divno je lizala, osetio sam u pupku njen jezik, bio je nemiran. Sada su njeni prsti bili na mom guzu, sela je na krevet, osetio sam kako mi skida šorc.
Skinula ga je. Kita je bila ogromna, nabrekla. Uhvatila ga je i nežno i sitno drkala, ustala je i ponovo me poljubila. Ponovo je sela. Kad sam krenuo prema njoj odgurnula me je, ja sam i dalje stojao, a ona ga nežno drkala i nervozno se uvilaja, poljubila je kolena i pogledala me. Skamenio sam se kao da sam nazirao njen sledeci potez. Kita je stojala uspravno, povukla ga je na dole, polako se približila i sasvim nežno ga poljubila u glavu, glas mi se oduzeo. Neverovatno brzo sam disao i gutao pljuvačku, dah je parao divnu tišinu, strast se osecala u velikom naboju, srce je tuklo, imao sam osećaj da ću svršiti ako ga još bude ljubila, nisam je forsirao, znam da to nikad nije radila. Poljubila ga je još jednom, ovog puta bilo je to duže, teško sam uzdisao, uskoro sam osetio njem jezik na glaviću, šarala je njim, pa se puštala niže do jaja.
Odlično je to radila i po prvi put stavila ga je u usta… Konačno svatio sam u svom tom elektricetu strasti, nasao sam smisla u njenim rečima budi strpljiv, konačno bila je slobodna od predasuda i strahova, njena stras toliko me je tukla po grudima da sam jedva disao, a pri tom divno uzdisao. Podigao sam je i ljubio je, ona ga je i dalje sitno drkala, ali sada je stisak jači bio, moje ruke stiskale su njen guz, razmaknuo sam gaćice, maca je nabrekla, ovlaš sam je pipnuo, bila je sočna i topla, kleknuo sam, skinuo joj gaćice. Legla je na krevet, razmaknuo sam joj noge, koža je bila mekana. Moji prsti parali su telo njeno, nisam mogao više da odolim, maca je predivna bila sočna lepo obrijana, jedra, grudi tvrde nabrekle, liznuo sam bradavice.
Duboko je uzdisala, stalno je gutala, stomak je igrao, nije mogla da se suzdrži, jedva je čekala da uđem u nju. S bradavica, spustio sam se na pupak i simulirao penatraciju. Svidelo joj se jako, noge razmaknute, podignute, oči zatvorene, prsti u kosi, stiskala i čupala me je. Spustio sam se do mace jezikom, polako, sve brže i jače uzdisala je. Dole sam u tvom međunožju, gledam te i ti gledaš mene, privlačiš mi glavu prema maci, želiš da je ručkam, šaram jezikom svuda oko mace ali ne i po njoj, uzdišeš toliko brzo da imam osećaj da ćeš mi svršiti na jeziku, zaustavljam se, gledaš me i drhtiš, vrh mog jezika jedva dodiruje usnice tvoje mace, imaš osećaa da mravi mile, želim, ali neću macu da ližem, želim da udjem u nju mokru, sočnu, toplu.
Podižem te, ispod ledja ti stavljam jastuke, u polusedećem položaju si, ja silazim sa kreveta, kleko sam na pod, noge ti razmičem i govorim ti da gledaš kako polako ulazim u tebe, kako ću te polako jebati. Imaš divan pogled, glavić se približava, ulazim u tebe sočnu, toplu… Ulazi samo glava, velika, nabrekla, širi te, uživaš u osećaju. Tucam te polako i samo glavićem, želiš ga više u sebi, ali ja te mučim, tucam te polako, privlačiš me blize i govoriš kako ga želiš celog.
Odjedared osećam tvoje noge na mom guzu, navlačiš se sama, osećaš svaki santimetar kurca kako polako ulazi u tebe, divno ti je, srce ti sve jače lupa, uzdišeš, stenješ i govoriš: JEBI ME, JEBI ME BRŽE, OĆU GA CELOG !. Ušao sam ceo u tebe, osećaj je divan, jaja su mi mokra od tvoje mace, ona se cedi koliko joj je lepo, jebem te sve brže i jedva se uzdržavam da ne svršim, govorim ti da neću moći još dugo, a ti si još vatrenija, lomiš ga dok je u tebi. Sve brže i žešće se tucamo.
Aaaah, prodoran uzdisaj, kita je napolju, svršio sam od gore po maci na njenu frizuru. Sperma je topla i obilna, vrhom jezika uzimam malo sperme sa mace i ljubim te, .a ti se treseš i uživaš… Bilo ti je jako lepo …